TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad

Adress: 457 95 Grebbestad, Sverige.
Telefon: 52519000.
Webbplats: tanumstrand.se
Specialiteter: Hotell, Resorthotell.

Recensioner: Det här företaget har 2620 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 4.2/5.

📌 Plats för TanumStrand - SPA & Resort

Absolut Här är ett utkast till en text om TanumStrand – SPA & Resort, skriven med de specifika instruktionerna du angav, formaterad med

👍 Recensioner av TanumStrand - SPA & Resort

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
351klaraj

Första intrycket var över förväntan, väldigt fräsch lobby och personalen i receptionen vet vad service är. |Rummet var rent och enligt förväntad standard men kuddarna tror jag har gjort sitt. |Restaurangen levererar också med god mat, trevlig personal och frukosten är i toppklass där de även erbjuder nygjord omelett efter dina önskemål. |Priser är en aning högt som mycket på kusten är speciellt nu men var värt det för mig.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
Andreas R.
5/5

Trevligt ställe. Lugnt och skönt nu på lågsäsong. Bra mat och dryck och fin frukost. Vanligt dubbel rum inget speciellt. Fördel med balkong för att kunna gå ut och lufta sig . Väl värt att uppgradera . Badet Stora blå , rätt eftersatt och enkelt. Boka till Spa om ni förväntar er något spa liknande. Fint och bra gym.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
210nina

Rummet är trivsamt om än enkelt. De har tagit till sig kritiken mot att de inte haft vattenkokare o litet kylskåp på rummet. De har de inte haft tidigare. Vi har alltid tagit balkong så vi kunnat ställa ute på balkongen så det var positivt. Skaldjursbuffén har blivit mindre o väldigt tråkigt att de inte hade ostron o köpa till. Grebbestad är ju känt för ostronen. Vi bokade även SPA. Det är trevligt men där hade utebadet blivit sämre. En badtunna i plåt som inte alls höll den värmen. Fler klagade över det. Där var Max 32 g. |Hotellet är trivsamt o bra. Det jag inte tycker om är bokningssystemet. Det gick inte att lösa in presentkortet där. Fick ringa o en väldigt ung oerfaren person var i reception. Det fick bli tre olika samtal vilket upptog min tid. |På nätet ska man även boka paket fast finns inget med SPAbad o skaldjursbuffe. |De behöver även se över rutinerna vid köp i baren. De hade noll koll o inte skrivet upp det som vi satte på rummet när vi kom från spa. Då hade man varken kort eller pengar på sig. Hon i receptionen tackade för att jag var ärlig o talade om vad vi satt upp när jag skulle betala. |Annars trevligt o mysigt

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
933annlouisen

Väldigt fin och mysig vistelse. Fina rum och väldigt trevligt med en egen balkong. Tillmötesgående personal som fick alla att känna sig varmt välkomna. Verkligen jättefin personal. Supergod mat i restaurangen och en jättefin frukostbuffé. Rekommenderas varmt. Vi kommer tillbaka.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
Linda G.
1/5

Vi hade bokat rum på brygghotellet. Rumsnyckel fungerade inte. Vi gick tillbaka två gånger. Vaktmästare kommer men kan inte fixa det. Vi får ett annat rum. Vi hade bokat kingside säng men får två enkelsängar. Bokat stor balkong får rum med liten balkong. Detta skulle vara likvärdig sa hon i receptionen. Det tyckte inte vi.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
Jan M.
5/5

Mycket bra spa avdelning, Fantastisk mat i restaurangen. Underbar miljö och våra rum direkt mot havet. Hit kommer vi gärna tillbaka.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
Robert J.
5/5

Vi bokade hummerpaketet 24 personer. Hotellet var väldigt vackert och väl i ordning. Stora fina rum med härliga balkonger.

Vi fick kanon service av personalen och maten var riktigt bra. Frukost och lunch var kanon och kvälls buffé samt 3 rätters på kvällen var nått utöver det vanliga.

Finns bara positivt att säga här! Mysigt spa och härlig atmosfär runt hela hotellet.

TanumStrand - SPA & Resort - Grebbestad
807ronjab

Tyvärr inte prisvärt! |När vi checkade in fick vi ingen info om frukosttider, restauranger, spa etc. |Vi gick till pizzerian på udden, där fick vi inte lov att beställa mat pga större sällskap som skulle komma senare under kvällen. Vi fick som sagt ingen info om att det skulle vara abonnerat vid incheckning, det stod heller ingenstans. Så vi blev besvikna då vi hört gott om pizzorna där och sett fram emot detta som en del av vår vistelse. |När vi kom till restaurang Latitud fick vi boka bord (hade vi inte heller fått info om att vi behövde göra), men eftersom vi va där knappt en kvart innan de öppnade så kunde vi inte få sitta vid ett bord och bara få nåt att dricka sålänge, utan behövde komma tillbaka. Restaurangen är i en relativt öppen miljö med Lobbyn, varför detta kändes dåligt. |Ryggbiffen jag beställde till huvudrätt skulle tillagas medium. Den va tillagad rare, och serverades kall. Såpass kall att inte ens vitlökssmöret som lades uppepå hade en tendens att smälta. Jag fick be servitrisen ta in det till köket för att värmas och tillagas medium. När hon kom tillbaka med det saknades mitt tillhörande vitlöksssmör, så jag fick tillkalla servitrisen igen för att be om att få tillbaka det med, och köttet var tyvärr bara ljummet och tillagad medium-rare. När vi ville betala var det svårt att få kontakt med personal, vi ställde oss vid utgången och tillslut kom hovmästarinnan så vi fick betalt. Det erbjöds ingen kompensation för vår dåliga upplevelse av maten. Inte ens kaffet bjöd de på. |Dagen för utcheckning ligger vi i sängen på rummet och ser på tv, vi hör att vår dörr till rummet öppnas (kan bara göras med rumskort) och när personen hör oss påpeka att det är någon i dörren går denne igen. Utan att be om ursäkt. Utcheckning är vid elva, detta va vid tio-tiden. Garanterat städpersonal. |Vi hade flertalet tillfällen under vår vistelsen där service uteblev, jag hade förväntat mej mer med tanke på priset.

Go up